fredag 23 januari 2009

Igår: konsert, idag: misär, (synd att det inte stavas misert)

Efter att Kokosprojektet, (som inte längre har någon som helst koppling till kokosbollar), äntligen skickats in gick jag, Andrea och Johan på mitt livs första Resumébar. Dags att fira projektinlämningen, tänkte vi och cashade snabbt in drinkbiljetterna i baren. Träffade Lisa där med tillhörande liten fin mage, och missade Felix Herngren-intervjun.

Sen gick vi på konsert med Little Red Snapper på söder, där jag hamnade vid det lilla bordet och hade trevliga samtal. Och missade vissa personer, (och, by the look of it, väldigt spännande diskussioner) vid det andra bordet. Jag åkte hem ganska tidigt, lite irriterad.

Vaknade idag med huvudvärken från Helvetet och tillbringade sedan 3-4 timmar med att exorcistenkräkas. Sen kröp jag hem till mina föräldrar för att jag kände mig så ensam och skruttig. Missade redovisningarna i skolan idag, där läraren från Garbergs tydligen hade med sig ett gult ägg och lekte guldäggsgala. Lät som ett originellt grepp och jag är inte jättenöjd med att ha legat och kvidit hela dagen istället för att vara där.

Allt som allt inte den bästa veckan i mitt liv.

2 kommentarer:

Alison sa...

Aj stackare! Magsjuka antar jag, inte bakfylla?

E sa...

nä... för att må såhär av en bakfylla måste själva fyllan innehålla dansande på bord, minnesluckor och minst en person man inte känner igen i lägenheten när man vaknar. och jag kommer ihåg hela kvällen igår.

jag misstänker att det är sviterna av migrän, har varit stressigt i skolan och det hela blev bättre när jag tog migpriv. är fortfarande helt slut i hela kroppen.