lördag 21 februari 2009

Veckan som gick

Det här har varit en jättestressig vecka. Vi hade en radioteaterföreställning i torsdags, och skulle redovisa ett pr-projekt igår. Jag var vid två-tre tillfällen i torsdags tvungen att stresshantera genom att läsa i ett trångt hörn för att koppla bort alltihop en stund. Det var skönt att komma iväg en stund och träffa sin syster då och hennes superglada bebis:


F med en riktig toppenmin.


Living Word.

På kvällen på torsdagen var det föreställning, och jag måste säga att alla pjäserna var superfina! En riktig humörhöjare var det. Efteråt gick vi till Chaplins med några från Grafisk Design. Det finaste var när Anders sjöng Rebel Rebel. 


Min outfit var så att säga Chaplinsanpassad.

Jag vet inte riktigt hur hon gjorde det, men Emerentia lyckades övertala mig och Arvid att hänga med henne till Spy Bar. Sen sov jag över i hennes aslyxiga söder-lägenhet. När jag vaknade visste jag inte var jag var nånstans, men det gjorde ingenting. På morgonen promenerade vi till skolan i solglasögon och vårsol, det vill säga, man kände hur solen värmde. 

Emerentia handleder i fiffelkonst, med Stockholms fina skyline i bakgrunden.


Need I say more.

Inga kommentarer: