fredag 13 februari 2009

Inte Max den här gången

Hur Björn öppnade sin grupps redovisning:

"Ja! Då har vi haft rast! Vissa har nu lite kaffe på väg till urinblåsan, andra har tömt sina..." Då är man ju ganska avslappnad.

Och igår var jag på Café Opera. Det var förmodligen det absolut största antiklimax jag har varit med om. Eller nej, det var det ju inte. Men det var ganska tråkigt. Och en öl kostade typ åttahundra kronor. Eller nej, det gjorde den inte. Men ändå. Jag har en bild därifrån:

Bettan och Malin framför en av de bilder som utgjorde själva tilldragelsen.
Det var nån slags modegrej, typ.

Sen blev jag övertalad att följa med till TGI. Och det var tur att jag gick, för de hade HELIUMBALLONGER! Och Johanna, som jag, bland andra, var där med, lyckades fixa en hel hop. (Hon gick och sa till en av servitriserna att jag fyllde år.) 

Johanna med ballongerna i fråga.

Sen sög vi i oss helium och sa fåniga saker tills nästan alla ballongerna var slut. Jag hittade en, visset halvsvävande, i hallen imorse. Och jag hann till och med ta sista tunnelbanan hem. Inte illa, om jag får säga det själv.

Allt som allt en bra kväll.

Inga kommentarer: