tisdag 10 februari 2009

Det är en tuff dag idag

Idag var jag på Pizza Hut med några från klassen. Vi firade att vi hade långlunch och skrattade åt längdfrågor och indiska filminspelningar. Jag är fortfarande så mätt att jag har svårt att sitta stilla på stolen. Sen tog vi tuffa bilder på trappan vid hötorget, i vad som kändes precis som vårsol. 

Nu har jag reklamstretegi igen. Max ritade precis en något på tavlan och sa: Här har vi då något som jag antar att det flesta av er har hemma. Vad det var? En piska förstås. 

Jag sov över åtta timmar i natt, vilket var himmelskt bara det. Allt som allt är det en mycket tuff dag hittills! 

Jag avslutar med ett upplyftande Max-citat och hoppas på att han kommer på Emerentias omtalade fest:

"Om ni har en psykopat som chef så kommer han att piska er och piska er tills ni inte kan resa er längre. Och när han står där över er med piskan och ser att ni inte kan resa er upp igen; då! Sparkar han ut er. Och tar in en ny. Men sen finns det såna som lyckas stå kvar. Och de blir alltid partners i företaget."

Tufft.

Inga kommentarer: