måndag 2 mars 2009

Temashopping och strunt

Igår såg jag första avsnittet av Mad Men. Jag ska ge det en chans till och se avsnitt två också, men jag tyckte ärligt talat att det var lite långtråkigt. Det kanske tar sig, och Don Draper var ju åtminstone rätt hård. 

Hur som helst så fixade jag kläder till onsdag idag, och är mycket nöjd. I själva verket har jag velat ha såna kläder hur länge som helst, så nu när det så lämpligt dök upp en ursäkt var det ju bara att köpa dem. Om inte min mobilkamera betedde sig så märkligt hade jag kunnat visa. Men om man har sett serien så kan man tänka på hur Dons chef, (tror jag), är klädd. Mycket stiligt.

Och eftersom det inte har hänt något annat spännande och jag använder upp all fantasin på skoltid så slutar jag här. Eller förresten. En grym låt kan vara kul såhär en grå måndag:



Varje gång jag hör den tänker jag på när jag tog bussen till Göteborg och hälsade på Donkey, som bodde där då. Ensam längst bak i bussen lyssnade jag på Thåström och kände mig fri. Det var himla fint.

Inga kommentarer: