lördag 7 mars 2009

Be my smoothie

Nu har jag dragit runt i japansk morgonrock igår och imorse, vilket gjorde under för stressen. Alla hade likadana, och alla hade dem hela tiden. Det såg väldigt roligt ut vid middagen.

Dessutom låg jag i blöt i asvarmt vatten utomhus, samt satt på en liten pall och hällde mer varmt vatten på mig själv. Och använde både ångbastun och den vanliga bastun. Jag tror att jag med gott samvete kan säga att jag använde Yasuragi maximalt.

Särskilt frukosten. Jag känner mig fortfarande mätt när jag tänker på den. Om nån med mixer vill göra frukostsmoothies med färska bär till mig om morgnarna så tar jag emot anmälningar från och med idag.

2 kommentarer:

Alison sa...

Du glömde den lilla varma källan ovanför stora bassängen. Den badade jag i när du låg och sov. Å andra sidan badade du i torrbastun, vilket jag helt enkelt fick rationalisera bort. Och det faktum att du hann med både efter-frukost-lur OCH bad i olika format gör att du vinner överlägset.

E sa...

Damn it, jag kände på mig att jag missat nåt! Men jag är definitivt stolt över att jag lyckades kombinera extrasovandet och multibadandet på morgonen.

För övrigt vill jag åka dit igen. Jag tänker nånstans där efter sommaren, lagom till att det är äckligt och kallt och den så kallade "julstressen" börjar smyga sig på.