onsdag 29 april 2009

Jag är glad också förresten

Nej nu lät jag ju jättenegativ. Det finns mycket jag är glad för!

Att det är vår till exempel, och att det doftar så gott överallt och att alla små små blad är så vackra.
Att jag har ledigt fredag lördag söndag. Och att jag är fri att sova jättemycket då.
Att det finns ett avsnitt kvar av Mad Men att se sen, och att jag kommer klara att inte smygtitta på det ensam.

Okej jag är ledsen men jag måste klämma in några fler negativa saker, det här låter ju heltramsigt.

Hunden var kass i magen imorse. Det är en oväntat tråkig start på dagen att tvätta hundrumpa.
Jag är dessutom skittrött verkligen, fast jag har sovit ordentligt i natt. Men det är som om flera veckors trötthet ligger samlad i kroppen. Jag vet alltså inte om jag orkar gå på klassölen idag. Om det nu blir någon. Och det känns lite tråkigt.

Men på det stora hela är allt väldigt bra.

Inga kommentarer: